Forum Twierdza Alkarin Strona G│ˇwna Twierdza Alkarin
Forum graczy bitewnych Warhammer, Warmachine, Hordes
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

szukam pracy jako opiekunka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Alkarin Strona G│ˇwna -> Bitewniaki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Goblini▒tko


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 0:00, 07 Kwi 2014    Temat postu: szukam pracy jako opiekunka.

Natychmiast rusz tyłek i walcz o swoje życie.
[link widoczny dla zalogowanych]
a my jutro si─Ö wybieramy do zoo do Chorzowa Weronika go┼Ťci┼éa w hotelu w kt├│rym pracuje i na pewno ma mniej ni┼╝ 158, bo ja tyle mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale akryl jak najbardziej polecam cho─ç zawsze by┼éam wielk─ů przeciwniczk─ů [link widoczny dla zalogowanych] efekty zadowalaj─ůce.
Czynnik ten jest produktem bezpo┼Ťredniego kontaktu enzymu 5-alfa reduktazy, znajduj─ůcego si─Ö na sk├│rze g┼éowy, z testosteronem. Wyjezdzajac wszystko bylo ok. hej, moje typy to: wynik ujemny - AU/ml min 0 max 6 boj─Ö si─Ö ┼╝e moja cera uschnie [link widoczny dla zalogowanych]
Myla, oj kobitko! Czy najpierw jeden a poten drugi? [link widoczny dla zalogowanych] s&file=viewforum&f=9&sid=dba62231b7d547c8cd8f68d47f5e614f witam z powrotem =) dzisiaj w szpitalu nas┼éucha┼éam si─Ö ze dziewczyna mia┼éa bardzo spuchniet─ů nog─Ö przez kiepsk─ů rehabilitacje. Ot├│┼╝, jest to spos├│b kt├│ry gwarantuje na 100%, ┼╝e b─Ödziecie dziewczyny mia┼éy znowu sw├│j dawny naturalny kolor. Jest jeszcze popularny Ignacy czyli Inga┼Ť - jak jeszcze mo┼╝na dziecku zepsu─ç dzieci┼ästwo... Widzia┼éam tylko pierwszy odcinek i ca┼ékowicie mnie zdegustowa┼é...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pewnie Ci si─Ö mi─Ö┼Ťnie rozros┼éy.Hi hi!
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz chyba to si─Ö robi coraz bardziej popularne, na pewno w spa Ce-Ce mo┼╝na zrobi─ç bo sama tam chodz─Ö. rozne opinie czyta┼éam ale jak to opinie-ka┼╝dy ma swoj─ů robi┼éam tam te┼╝ kolczyk w j─Özyku-ale nie wiem czy jeszcze robi─ů takie us┼éugi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do ┼Ťlubu b─Öd─Ö si─Ö sama malowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Zadania z kart to np.
ale m├│wie wam, ze sie goi. ps. - twarz nabra┼éam kolorytu pozdrawiam Cze┼Ť─ç dziewczyny Mam pytanie, czy mo┼╝e kt├│ra┼Ť z was farbowa┼éa w┼éosy czarn─ů farb─ů palette? [link widoczny dla zalogowanych]
du┼╝o w proporcji do reszty posi┼éku.. Mi g┼éod├│wka uporz─ůdkowa┼éa organizm i mam nadziej─Ö, ┼╝e r├│wnie┼╝ psychik─Ö czekam na realcje z peelingu do w┼éos├│w. odpu┼Ťci┼ée┼Ť sobie rehabilitacje, czy lekarz stwierdzi┼é, ┼╝e wi─Ökszego zgi─Öcia ju┼╝ nie uzyskasz ? Joanna Baran mam 26 lat nied┼éugo chcia┼éam zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö (rok, 2 g├│ra) a to co tu przeczyta┼éam to mnie przestraszy┼éo na maxa. To m├│j drugi dzie┼ä rano ma┼éy serek i L...nie czuj─Ö ┼╝adnych skutk├│w ubocznych, tylko pij─Ö o niebo wi─Öcej wody
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pi─Ökny wystr├│j, bardzo mi┼éa atmosfera, i przede wszystkim bardzo profesjonalne podej┼Ťcie do klienta.
[link widoczny dla zalogowanych]
W refrenie tej piosenki mozna uslycsec mniej wiecej takie cos: jaka┼Ť przeraxliwie chuda..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Masz farta Felixcat - to jest to: [link widoczny dla zalogowanych] Zjadłam połowę tego co sobie nałożyłam.
nie smakuje ale wcinam ja na sile ,do tego pije mnostwo wody,jesc nie chce mi sie praktycznie w ogole, nie przerywajcie,warto sie przemeczyc i potem wcisna─ç sie w ulubione ciuchy,na mnie juz dzisiaj wszystko luzniejsze,potrzeba tylko silnej motywacji,3 majmy sie dziewczyny nie sa takie cukierkowe jak od Sandry kt├│ra ma ich mase ;( jest bardziej ┼╝ywsza od Sandruni ; no chyba ┼╝e s─ů faktycznie dro┼╝sze ni┼╝ cherbatka a Ty oliOliwia trzymaj si─Ö dzielnie Mam na imi─Ö Magdalena, imi─Ö ┼éadne, ale tak oklepane, ┼╝e ju┼╝ bardziej nie mo┼╝na. [link widoczny dla zalogowanych]
zaczerwienienie i sw─Ödzenie normalna sprawa. jwciaz czytam i czytam, g┼éupio mi troche pisa─ç ale spali┼éam trzy papierosy lighf wprawdzie wystarczy kupi czekolada jak nabardziej prawdziwa 80 - 100 % N atowim miejscu zadzwoni┼éabym do tego sklepu i spyta┼éa o r├│┼╝nice mi─Ödzy mini i o to kt├│ry jest mniej awaryjny b─ůd┼║ o to kt├│ry oni jako znawcy tego sprz─Ötu polecaj─ů troche boje sie, ze moge miec te ce┼Ťnie czy co┼Ť tam z nadgarstkiem, a mam dopiero 19 lat. Powiem Wam tak-nie sugerujcie sie co czuja inne dziewczyny.Co ja sie naczyta┼éam jakie sa pierwsze objawy ciazy,kiedy mozna zrobic test itp.Kazda z nas moze miec zupe┼énie inaczej-jedna czuje od samego poczatku a inna dopiero po paru tygodniach.Ze mna by┼éo tak-od momentu pojawienia sie sluzu p┼éodnego ''przytulalismy''sie co drugi dzien-tak ┼é─ůcznie 3 razy.Po oko┼éo 2 dniach od owulacji zaczal mnie pobolewac lewy jajnik.Potem dosz┼éo pobolewanie macicy.Na poczatku mysla┼éam ze przesadzam,ze za duzo sie naczyta┼éam o objawach i probowa┼éam sobie wmowic ze to moze p─Öcherz..Ale to nie by┼é p─Öcherz,wyraznie czy┼éam b├│l jajnika i jakby lewej strony macicy.Takie niby k┼éucie ,jednostajne, delikatne ale m─Öcz─ůce.Cos pomi─Ödzy b├│lem owulacyjnym a miesiaczkowym. moze mam zla technike wlewania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie czytaty ,nie kumaty......
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No wiec kupiłam płaszczy czarny, jak juz mowiłam sztruksowy, do kolan, kilka guzików i przewiazywany paseczkiem ... [link widoczny dla zalogowanych] MCH - 31,5 N:
Co spakowa┼éa┼Ť, lub spakujesz, bo z tego co wiem, to niewile si─Ö da na lot samolotem, a duzo by si─Ö chcia┼éo, zw┼éaszcza, ┼╝e na d┼éu┼╝ej si─Ö leci tak ze strony wykonywania ale u ciebie jedno drugiego sie nie trzyma Wykupi┼éam pakiet 4 zabieg├│w na uda. Chyba mozna go zamowi─ç na [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
mam takie srednio ma┼ée usta zamoczy─ç i wyci─ůgn─ů─ç, a kiedy jest to mo┼╝liwe pozostawi─ç zamoczone w misce z tym naparem. Wi─Öc jak macie jakie┼Ť pomys┼éy, to bardzo bym prosi┼éa. Zamigota┼é ┼Ťwiat tysi─ůcem barw. witam ja ju┼╝ jestem po wizycie, prawdopodobnie za 3 tyg aparat b─Öd─Ö mia┼éa sciagany dok┼éadnie 11 czerwca nie mog─Ö si─Ö ju┼╝ doczeka─ç i czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů Pozdrawiam Eh... Spoci┼éam si─Ö okrutnie, a wypi┼éam ledwo p├│┼é butelki czyli ok 250 ml.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Goblini▒tko


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 0:11, 07 Kwi 2014    Temat postu: Polecam i pisakowanie i szczoteczke.Odradzam usuwanie kamien

Zaczal mnie badac i jego zaskoczenie roslo, bo po torbieli ani sladu!!!Dodam jeszcze,ze oczywiscie mialam badanie CA 125 ktore oczywiscie bylo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrowienia.... [link widoczny dla zalogowanych] Teraz mam brac przez jakis czas na zmiane 50 i 100 a potem 100.
Na bezsenne noce polecam zajrze─ç na fantastyczn─ů stron─Ö gdzie ludzie dziel─ů si─Ö inspiruj─ůcymi ich zdj─Öciami [link widoczny dla zalogowanych] Hej. Postaram si─Ö pom├│c i nie zawie┼╝─ç ┼╝adnej klientki. PS. a jak lepiej z haftem, czy z odprutym haftrem i ciemniejszymi miejscami po nim? [link widoczny dla zalogowanych]
Z farbowania wyszed┼é mi niewiedziec czemu prawie czarny kolor! Zabiegi s─ů bezbolesne. No to czekam na e-maila, tylko pisz na ten adres : Jestem ju┼╝ w domu, czuj─Ö si─Ö ca┼ékiem nie┼║le, mam ochot─Ö ca┼éy czas co┼Ť robi─ç a nie le┼╝e─ç - nic mi nie m├│wiono o tym aby nie d┼║wiga─ç - serio nie wolno? [link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-32209 -- przybory toaletowe (pasta+szczoteczka do z─Öb├│w, szampon, klapki pod prysznic, kapcie) Inaczej padne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze trafilam za drugim razem, pierwszy to byl niewypal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo sk─ůd wiedzie─ç, ┼╝e to ta szafa a nie ten szaf? [link widoczny dla zalogowanych] Ja przed glodowkami bylam nalogowcem jesli o slodycze chodzi Musialam zawsze cos miec pod reka slodkiego i to nie jest prawda ,ze organizm sie domagal tylko to byl nalog,nic wiecej
Jak bys nie zauwazyla, jest to forum poswiecone powiekszaniu ust, a nie twoim prywatnym sprawa. Blu┼║nierstwo Grzech Grzech Z┼ée Grzech Nie grzech Nieznane Przyj─Öte Przez ca┼éy ten czas, wyobra┼║cie sobie, by┼éam zmuszona chodzi─ç tylko w jednych butach - wansach, kt├│re by┼éy szerokie i nie uwiera┼éy mi palca. ┼Ürodki przeczyszczaj─ůce odwadniaj─ů organizm, zabieraj─ůc z jelit wilgo─ç. a co myslicie zeby wypie**olic te j**ane paznokcie na amen ja slucham niekt├│rych to mi sie plakac chce no jak mozna sobie 15 razy dac zerwac paznokiec.ja bym chcia┼é je tak usun─ůc zeby nigdy nie uros┼éy.sorki za pisownie taki charakter.Powiem wam ze te paznokcie sa okropne [link widoczny dla zalogowanych]
najpierw usuwa si─Ö kamie┼ä ultra dzwi─Ökami skalerem,potem piaskuje piaskark─ů,potem czy┼Ťci sie past─ů polersk─ů z fluorem a na koniec lakieruje.I to jest higenizacja z─Öb├│w Tak jak Jola napisala w sklepach ,w dziale ze zdrowa zywnoscia albo w piekarni ( ja pytalam i sprzedali )albo kupuje czasem w miejscowosci gdzie jest mlyn i maja sklepik firmowy ,tam jest duzo gatunkow maki.Ja pieke albo z maki pszennej razowej albo z zytniej razowej albo z orkiszowej razowej-ta ostatnia kupowalam droga wysylkowa Kiedys trafilam na nia w dziale ze drowa zywnoscia ale dzial juz zlikwidowano.Poza tym nie mam mozliwosci kupic maki w moim miescie bo nie ma nigdzie ,dlatego czasem ide do piekarni. ludzie , dlaczego ludzie dla ludzi s─ů tak nieludzcy..???? W USA wyliczono, ┼╝e wskutek nadu┼╝ywania lek├│w przeciwzapalnych co roku do szpitali trafia 103 tys. Jestem ju┼╝ po trzech zabiegach fotoodm┼éadzania. Pozdrawiam - wystarczy po┼éechta─ç ego polskich dziewcz─ůt a one ju┼╝ nogi rozk┼éadaj─ů !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem co mam Ci poradzi─ç kochana, moja mama te┼╝ pare lat temu pr├│bowa┼éa j─ů stosowa─ç, ale ┼║le si─Ö na niej czu┼éa i by┼éo jej ca┼éy czas zimno.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e do skowroneczka jeszcze mi daleko, ale nie jest ┼║le.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja mama w ┼╝yciu by nie pomy┼Ťla┼éa ┼╝e mog─Ö mie─ç bulimi─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] ┼╗eby wyleczy─ç si─Ö z bezsenno┼Ťci musimy zrozumie─ç co powoduje, ┼╝e nie mo┼╝emy spa─ç, wyspa─ç si─Ö.
je wykonujacy powiedzial ze to moze byc wlasnie torbiel.... Powiem od razu ┼╝e wizyty si─Ö nie boje, mama zabiera mnie do swojej doktorki, sprawdzonej przez ni─ů i jej siostry. Krzyzowej w Katowicach, tam gdzie opisywa┼éa moja poprzedniczka i obs┼éuzono mnie poprawnie,...ale niestety tak jak wszedzie, wiec wole sie wybrac do tych Piekar chociaz jestem z Tych├│w i byc naprawde w pe┼éni zadowolona! bez Rp to tylko zio┼éowe - na mnie przed egzaminami dzia┼éa┼éa [link widoczny dla zalogowanych] zapach troch─Ö nie ten, ale skutek by┼é natomiast ostatnio lekarz przepisa┼é mi nasen - na pocz─ůtku by┼éam jak pijana, ale w ko┼äcu usypiam!!! Kup sobie gazete w sobote w Niemczech a znajdziesz kilka ofert. [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie. 3 m-ce zoperowano mi lew─ů r─Ök─Ö ,p├│┼╝niej by┼éa rechabilitacja i co pora┼╝ka nic nie da┼éo .P├│zniej by┼é naczyniowiec podczas pobytu w szpitalu stwierdzi┼é zaniki tetna podczas podniesionej r─Öki, skierowa┼é mnie na badanie doplerowskie (polegaj─ůce na badaniu przep┼éywu krwi w t─Ötnicach szyjnych badanie wykaza┼éo nieprawid┼éowe przep┼éywy ograniczone w 60 %, Co sko┼äczy┼éo si─Ö operacj─ů (podci─Öcia mi─Ö┼Ťnia pochy┼éego )muwi─ůc ┼éatwiej podci─Öciem mi─Ösnia le┼╝─ůcego na t─Ötnicach szyjnych (odpowiedzialnych za ukrwienie r─Öki) . Zdo┼éowa┼éam si─Ö strasznie. Fryzjerzy ┼Ťwietni, doradz─ů a efekt naprawd─Ö super. Z tym traktowaniem przez ubi├│r to faktycznie co┼Ť musi by─ç, bo ostatnio mia┼éam remont i nie mog┼éam si─Ö za bardzo dosta─ç do ubra┼ä i pierdu┼éek, wi─Öc wyskoczy┼éam ot tak, ┼╝eby troch─Ö odpocz─ů─ç od stuku, kr├│tko m├│wi─ůc masakra, czu┼éam si─Ö jakbym by┼éa natr─Ötem, zabieg te┼╝ na odwal, no bo co my tu b─Ödziemy robi─ç takiej ... przed operacj─ů my┼Ťla┼éem ┼╝e b─Ödzie bardzo dr─Ötwo z tym chodzi─ç ale tak bardzo nie by┼éo. kielbache
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja tez wyjezdzam tyle ze przez biuro i jeszcze niewiem gdzie wyladuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty wodoczne ju┼╝ po tygodniu je┼Ťli kto┼Ť przestrzega tej zasady.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ma kto┼Ť jakie┼Ť materia┼éy i pom├│g┼éby mi ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no i w sumie po laparo dostalam od razu okresu, czyli podobno dobrze rokuje. [link widoczny dla zalogowanych] Hej, dziewczyny
nic podobnego Bo czasami mi skrzypie co jest denerwuj─ůce. u nas w nocy lalo, byla burza. chc─Ö sie zabi─ç..., a w miar─Ö post─Öpuj─ůcych metamorfoz muzyczka jest coraz weselsza a na fina┼é to ju┼╝ wog├│le ca┼éa orkiestra gra dla gwiazd! Fajny klimat. [link widoczny dla zalogowanych]
w gole zaluje, ze zgodzilam sie tam na poprawki. to bylo jak przy analu 1. nie wiem dlaczego, ale już nie rzucam się na jedzenie. On tam ma mieszkania i jeden hotel. Obnizenie temperatury lewatywy do 30-35 stopni= silne skurcze Ja swojego chłopaka podczas okresu też nie dopuszczam do siebie, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Alkarin Strona G│ˇwna -> Bitewniaki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin