Forum Twierdza Alkarin Strona G│ˇwna Twierdza Alkarin
Forum graczy bitewnych Warhammer, Warmachine, Hordes
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

PS.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Alkarin Strona G│ˇwna -> Bitewniaki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Goblini▒tko


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 1:33, 09 Kwi 2014    Temat postu: PS.

Szczyem marzeń byłoby móc załozyc letnie spodnie 38 teraz noszę 42 .
[link widoczny dla zalogowanych]
somełan prosze odpowiedz mi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do angel82
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niby tak ale dlaczego 16-18 dzie┼ä cyklu mia┼éam takie b├│le ja ju┼╝ nic nie rozumiem [link widoczny dla zalogowanych] Na stronie podanej ni┼╝ej s─ů dwa utwory przegrane z kaset.
Ataki migreny mniej wiecej co 3-4 dni nazwij , to b─Ödzie pi─ůt─ů nikol─ů w klasie , opr├│cz tego b─Ödzie jeszcze 5 wiktorii i 4 oliwie Jestem 10 dni po operacji powi─Ökszania piersi kt├│r─ů wykona┼é dr Broma. Wiem ze na Zamenhofa cennik to 1000 lub 1700, ale kt├│ra┼Ť pisa┼éa┼╝e ceny sa zale┼╝ne... Mog─Ö tak┼╝e zaj─ůc si─Ö Dzieckiem w sobot─Ö lub w niedziel─Ö, po wcze┼Ťniejszym ustaleniu. [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zrobilam sobie paznokcie zelowe na naturalnej plytce i ledwo doszlam do domu juz mi odchodzily, moze dlatego ze zel byl na skorkach i nie moglam go usunac jak lekko probowalam to zaraz odchodzil z plytki. Do tego apaszka w podobnym kolorze... Pracujea jako fille au pair mozesz maz odlozyc 150 euros na miesiac. Kupiłam groupon do Barocco lub In Beuty. Proszę o pomoc w ich interpretacji. Ja mialam tak po Clotrimazolum takie potworne pieczenie ale tylko 2 dni aplikacji a potem juz spoko. a wy jak myslicie?
pamietajcie dziewczyny,wiara czyni cuda.jak ktoras bedzie w dolku bo np odchudzanie nie przebiega po jej mysli to polecam ksiazke potega podswiadomosci.mam ja na kompie wiec moge przeslac mailem ewentualnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie chc─Ö aby moje dziecko,kt├│re jest dla mnie najwa┼╝niejsze na ┼Ťwiecie mia┼éo do mnie w przysz┼éo┼Ťci ┼╝al,┼╝e w jaki┼Ť spos├│b ta ca┼éa sytuacja spowodowa┼éa,┼╝e ┼╝y┼éo mu si─Ö gorzej,┼╝e przez swoje niezdecydowanie czy tch├│rzostwo zmarnowa┼éam najlepsze lata jego ┼╝ycia!Jego kontakty z ojcem s─ů coraz gorsze a w┼éa┼Ťciwie to nie ma ich wcale.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Po dw├│ch tygodniach trzeszczy, stuka, puka, mam wrazenie ┼╝e zaraz si─Ö rozpadnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie zgadzam sie,ze cialo flaczeje na glodowce bo ja nie mialam masazy anio z sauny nie korzystalam ( nie kazdy moze z tego korzystac) i bylo super.Nie uwazam zeby glodowka miala sie wiazac z tak ogromnymi kosztami jak ktos tu proponuje i reklamuje.Kilka dni zrobcie sobie w warunkach domowych za DARMO
[link widoczny dla zalogowanych]

sorry. [link widoczny dla zalogowanych] orzechy
[link widoczny dla zalogowanych] start=300 A MASZ ZAPARCIA????TO NIE MUSI BY─ć JAJNIK !MOZE TO BY─ć JELITO!ROBI┼üA┼Ü USG? kolejny raz poroni┼éam...biega┼éam po ginekologach, prosi┼éam lekarzy rodzinnych o badania kompleksowe a szczeg├│lnie tarczycy cho─ç w mojej rodzinie nigdy nikt nie chorowa┼é i niestety nie mog┼éam si─Ö doprosi─ç...jedynie co kilka miesi─Öcy przez ostatnie lata mia┼éam robione badania krwi i wyniki by┼éy pono─ç rewelacyjne ale ka┼╝dy lekarz mnie ignorowa┼é s─ůdz─ůc po moich objawach ┼╝e za du┼╝o si─Ö naczyta┼éam o chorobach tarczycy i jestem hipochonryczk─ů!!!! Wcze┼Ťniej mieszka┼éam gdzie indziej i raz mnie nawiedzi┼é taki gn├│j - najpierw si─Ö dar┼éam p├│┼é godziny, a to nocka juz by┼éa, potem lata┼éam za psem, bo on lata┼é za paj─ůkiem, a┼╝ w ko┼äcu zabi┼éam go mopem (ale takim z pod┼éu┼╝n─ů plastikow─ů ko┼äc├│wk─ů i na teleskopowym kiju). no w┼éa┼Ťnie - ile mo┼╝na wyczesa─ç jako ph na r─Ök─Ö w ┼╝ywcu?? [link widoczny dla zalogowanych]
nic mi nie przepisa┼é tylko kaza┼é czeka─ç do nast─Öpnego okresu, bo prawdopodobnie po okresie ten p─Öcherzyk peknie i po kolejnej miesi─ůczce mam zrobi─ç usg aby sprawdzic czy tak rzeczywi┼Ťcie si─Ö sta┼éo..czy kt├│ra┼Ť z was mia┼éa taki sam przypadek? nic u nas nie organizuj─ů tylkotyra ...No i po takiej oko┼éo 2-3-letniej drodze...mozna zacz─ůc myslec o pracy jako kandydat na fryzjera o dobrych podstawach.... szukam opiekunki do 12 mies. Mo┼╝e poka┼╝ jej to forum, wszyscy tutaj rozumiemy co prze┼╝ywa osoba chora na bulimi─Ö, mo┼╝e b─Ödziemy w stanie pom├│c. Jezu, to znowu sie stalo zakochalem sie az mnie cos zabolalo... ...nie wierz swym oczom, szepn─ů┼é wiatr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dobrze ze chociaz nazywasz rzeczy po imieniu oszustwo to oszustwo - rok spokojnie mozna przezyc z oszczednosci -jesli sie takowe poczynilo - a jak ktos jest taki zaradny ze mysli o rozmnazaniu nie majac pieniedzy - no coz....kazdy sobie rzepke skrobie, mnie tam to ani grzeje ani ziebi
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli nie otworzysz dostajesz kary.
[link widoczny dla zalogowanych]
rzeczywiscie to forum dziala slabo.Malo osob tu wchodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

50.Vanessa Carlton - A Thousand Miles
[link widoczny dla zalogowanych]
A pozosta┼ée 2 kilo zrzuc─Ö w sierpniu na jakiej┼Ť standardowej diecie. Pozdrowionka zauroczone
W┼éa┼Ťciwie nie wiem o co si─Ö pyta─ç - chyba musz─Ö wi─Öcej doczyta─ç ale ,gdzie znale┼║─ç bezstronne i rzeczowe, fachowe informacje ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja takowych nie miałam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz p pawel okulicki? [link widoczny dla zalogowanych] Na pewno na tym zdj─Öciu wida─ç najpierw biust?
Czy potrafisz niemal bezb┼é─Ödnie okre┼Ťli─ç wiek mijanych na ulicy kobiet? Blizna po nich jest coraz bardziej elastyczna i bledsza, a miejscami prawie jej nie wida─ç, ale to g┼é├│wnie zas┼éuga fachowo┼Ťci dr Wac┼éawowicza. pozdrawiam dzieks za u┼Ťwiadomienie, bo m├│j o ma┼éy w┼éos by zosta┼é w chacie... u mnie cisza, wkurzaj─ůca cisza. [link widoczny dla zalogowanych]
S─ů ostrzy w s...i natarczywi, czasami ma┼éo delikatni.... tylko na jakis czas . Szczegolnie na tym zalezy, poniewaz jestem wysoka i szczupla i takie wlosy do mnie nie pasuj─ů, obci─ů┼╝aj─ů moj─ů sylwetk─Ö. Odstawienie powodowa┼éo automatyczny zanik miesi─ůczki i skok poziomu prolktyny . Jak widz─Ö paj─ůka to mnie parali┼╝uje ze strachu i nie zbli┼╝─Ö si─Ö do takiego ani na metr.Nie boj─Ö si─Ö takich malutkich i tych chudych . 2 miesi─ůce odboju!!!!! mi nic po nim nie bylo takiego...
[link widoczny dla zalogowanych]
A co mnie obchodz─ů baby, kt├│re nie mog─ů mie─ç dzieci?
[link widoczny dla zalogowanych]
przez conajniej polo roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak cieszy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

IKA
[link widoczny dla zalogowanych]
bo m├│j problem polega na tym ┼╝e mam okropnie chude i krzywe nogi Celine Dion - My Heart Will Go On
[link widoczny dla zalogowanych]
ale przecudne!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Buka nie za┼éamuj si─Ö,s─ů upa┼éay i woda w organizmie si─Ö zatrzymuje,stosuj si─Ö ┼Ťci┼Ťle do diety,nie wiem czy masz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A CO DO picia herbaty to sa dwa rodzaj g┼éod├│wki takie na wodzie i takie w ktorych dopuszcza sie picie zi├│l itp ja pije osobiscie tylko wod─ů [link widoczny dla zalogowanych] Dla mnie to jest kochany acz prozaiczny Junior kt├│ry notorycznie chodzi w brudnych skarpetkach, ma uczulenie na proszek Persil i zawsze zostawia na lustrze rozwalon─ů tubk─Ö pasty do z─Öb├│w Nie kobinujcie wi─Öc jak by Go tu zdoby─ç tylko poznajcie bli┼╝ej to Rycerz si─Ö odbr─ůzowi Bo na razie to troch─Ö taki pomnik spi┼╝owy, a ┼éatwo si─Ö kocha pomniki, trudniej ludzi Zapewniam, ┼╝e Twoje Fatalne zauroczenie nie zawsze jest dowcipne i u┼Ťmiechni─Öte zw┼éaszcza gdy swojej siorze m├│wi :Nie histeryzuj ma┼éa Paaa
Niestety. Jest przepi─Ökna. Po tym ile przeszed┼é my┼Ťl─Ö ┼╝e si─Ö op┼éaca. dZieki, poczyta┼éam mam nadzieje,ze wszystko b─Ödzie ok. Pozdrawiam wszystkich i badzcie wytrwale bo warto [link widoczny dla zalogowanych]
┼Ťwi─Öta racja 2004 Dec;39(12):1177-85. mozesz tez smarowac bliznowce zelem silikonowym (dermatix, veraderm), po jakichs 2-3 miesiacach powinnas zauwazyc roznice ot├│┼╝ nie mog─Ö zla─ç wi─Öcej ni┼╝ litr wody (Tombak zaleca nawet dwa), bo mi -delikatnie m├│wi─ůc woda wylatuje z ty┼éka -nie pomaga ┼Ťciskanie....nie mog─Ö wytrzyma─ç tych kilka minut, bo woda ucieka....mam wra┼╝enie, ┼╝e ta moja lewatywa jest w takim razie nic nie warta i ze nie dzia┼éa. konieczne jest 2-3 sekundowe maksymalne przytrzymanie napiecia miesni brzucha(oprocz cwiczenia 5) - inaczej caly trening nie skutkuje wyraznymi efektami. To s─ů powody braku akceptacji w┼éasnej sylwetki. Cze┼Ť─ç, Nie znam numeru do salonu ale na kom├│rk─Ö mam, 505 797 154
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jedz na siłę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie ponad 1000 ajent├│w zadeklarowa┼éo ch─Ö─ç przyst─ůpienia do pozwu.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Alkarin Strona G│ˇwna -> Bitewniaki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin